Förberedelser

Då var fredag avklarad sa min kollega idag, knäckande att det egentligen bara är måndag =) Ja, så nu är måndagen avklarad! Jag åker till Sälen på onsdag e.m så för mig känns det som en lyxig vecka, bara tre tidiga morgnar innan lite trevlig holiday in norr!Ni kan fatta att jag längtar! I år behöver jag ju inte längta efter snö, det har jag ju fått här. Men jag längtar till skidåkningen, mys i stugan, bastubad och lite afterski med =)

Så idag ska jag FÖRBEREDA MIG inför resan, något jag verkligen inte gjort de senaste åren(
2008,2007). Jag har packat i samma stund som vi åker. Så nu tar jag mig samman och packar hela två dagar innan avfärd, ball va?

Termos, lakan, bikini, underställ. ja, någit i den stilen och sen är man där!

Hepp hepp!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback