Paniiiiiiik!

Paniken är ett faktum, att jag aldrig lär mig! Jag hamnar alltid i dessa situationer och det verkar fan inte som jag planerar att göra något åt det heller =) Hur jag än försöker planera slutar det alltid med att jag får grispanik i sista sekunden.

Dagen innan min resa till Sälen och jag är inte ens i närheten av klar med något. Packningen har jag inte ens börjat med, mitt underställ är borta och hittas ej någonstans på mina 25 kvm (haallllååååååååå), köpte ett par vinterskor idag (efter att ha vetat denna resa i hundra år) och mitt huvud dunkar.

Ni kanske förstår varför jag har  tunna nerver, jag framkallar de myself!

Såhär sitter jag med adrenalinpåslag AB och undrar var mitt underställ är. Samtidigt som jag undrar försöker jag packa, äta, bränna skivor, prata i telefon och allt annat jag åtagit mig...

Stabilt läge, stabilt!Man kan välja att se det positiva i detta, för fan i mig vad jag är bra på multi tasking =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback