Nu händer det...

Tiiiihiii, pigg som en lärka vaknade jag 05:15 idag. jag bad mig själv att somna om men så blev det inte.... *fuck, jag är så svårflörtad*...

Så skulle nog påstå att dagen har gått i trötthetens tecken men samtidigt är det banne mig förväntans tider =) Inte nog med att jag ska till The Seal snart så händer det något mycket mycket speciellt nästa vecka....

Jag är bra sugen kan jag lova... Nyfikna? Haha... en söt liten varelse har bestämt att vi ska gå på Hockey, så nu ska jag få se mitt kära Brynäs. De ska förhoppningsvis vinna mot Frööööööölunda!!! Denna söta lilla varelse har potential att ramla in på min topp tre över söta people...

Har tränat ( hej skrytblogg) och ska nu duscha. Är helt slut men måste samtidigt tvätta inför kommande resa. Varför lär jag mig inte av mina
misstag? Jag förstår inte och imorgon lär bli ännu värre!Men jag klagar icke, yay....

X

Kommentarer
Postat av: BagLady

Hockey och Sälen!! Nu blir jag lite avundsjuk... det är tydligt att det är ditt år i år =) Ha så kul på båda ställena! Själv skjuter jag upp allt till 2010 =) (Eller förhoppningsvis till hösten när det gäller hockeyn!!!)

2009-02-03 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback