Klockrent!!!

Jag rekade om en helt grym bok här som jag hoppas ni alla har läst vid detta laget =)

Nu har jag börjat läsa Jonas Hassen Khemiris samling av pjäser, noveller och texter som heter Invasion och han var ingen One hit wonder författare!!!

Jesus, vad bra grejer det är! Sällan blir jag lyrisk av språk och hur författare använder det svenska språket men han lyckas verkligen. Ta tillexempel kåseriet Tidsfråga på sidan 149 så jävla jävla bra!!! Eller Oändrat oändlig på sidan 64... eller Spöket Milton på sidan 57. Ni fattar grejen va?!?! Så jävla klockrena texter som både får en att skratta, får en illa till mods samt berör en!

Im lajrisk (en internationell version av lyrisk)!!! Så nu ska jag avsluta denna lilla käcka bok och sedan gå på hans riktiga monsterhit, Ett öga rött.....

Tjjiihooooo!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback