Wazzzuuuuuup?!?

Hemma igen, känns bara som jag är hemma och packar om den veckan jag bott i den senaste veckan. Fantastiskt bra semester jag har måste jag säga, fast snart vet ni vad som gäller. Bitterbloggen om den bittra socialtanten, haha. Så njut så länge ni har en glad Karin..

Jag började läsa en ny bok och jag kan inte ord beskriva hur bra den är. Jag läser Jonas Hassen Khemirirs bok
Montecore. Den var till en början en aningens knepig i språket men den är fan helt fantastiskt! Tydligen har han ett väldigt eget sätt att skiriva på. Nu är det jag som läser hans andra grejer med! LÄS LÄS LÄS!

Nej, nu ska jag fejja lite hemma, mamsen ska bo här när jag är iväg på tur nästa vecka!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback