Jakten på Rolf

I december skrev jag ett Inlägg om en kär granne som skickat ett julkort, jag var mycket fundersam på vem denna granne var.  Jag har misstänkt två män på min våning för att vara grannen Rolf och idag mötte jag Rolf numero tre. Nu är jag ännu mer förvirrad och jakten på Rolf går vidare....

Än är inte sanningen uppdagad då det liksom aldrig blivit riktigt läge att fråga vad gubbarna heter (den ena gravt alkoholiserad, den andra har någon form av psykisk sjukdom tror jag).

Idag är det fredag och jag är trött som en kamel. Jag ska duscha, äta och lägga mig i korta drag, detta är the highlife gott folk!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Rolf har invaderat Backa. Säg Wallah!

Postat av: eremo

Hahaha, fan det är spännande vill jag lova.
Lite Arkiv X feeling får jag allt.

2008-03-28 @ 22:58:39
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Helena

Hmm jag förstår inte mycket. Men iaf ett tips är att titta in på min blogg för att beskåda kusinens bravader.

2008-03-28 @ 23:37:30
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

L-s: ja, det finns ju bara en men vem e han, hmm.....

Eremo: Ja, lite Arkiv X ja, haha..jag är Scully fast blondin, hihi...

Helena: Jag har läst din blogg och höll på att smälla av, flickstackare, haha!

2008-03-29 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback