Grannsämja

Jag bor i ghettot men jesus vilka fina grannar jag har! Idag fick jag julkort från en av mina grannar Rolf. Frågan jag ställer mig är

Who the fuck is Rolf?

Jag anar att det kan vara en äldre man som bor längst bort i min korridor men hey, vi har inte presenterat oss med namn och har inte pratat mer än i hissen. Jag får gå över och tacka för julkortet antar jag och prata lite. Blir lite av en suprise att se vem Rolf är??!?!

Nästan som vem tar vem, fast ingen ska ta på någon men ändå...

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Du var ju sugen på lite schyssta grannar förut. Kanske är Rolf mannen i dina drömmar? ;)

Postat av: sara

en hemlig beundrare kanske??

2007-12-19 @ 19:04:30
Postat av: Karin

L-s: Ja en snygg och ung en, här bor bara alkoholister och psykiskt sjuka, inget fel alltså men inget för mig...

Sara: Läs övre inlägg, haha....även om han är en beundrare heter han Rolf och är gammal. Tyvärr....

2007-12-20 @ 09:35:05
Postat av: Emilianmai

Keep up the good work.

2009-05-27 @ 10:23:22
URL: http://emilianmai.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback