Vilken resa

Tjooohooo!

Nu är jag åter i Götet. Kom tillbaka igår natt och har hunnit med en dag på jobbet.

På resan tillbaka igår stötte vi på en bilbrand som min käre Polis "tog hand" om. Det stod en bil och brann på vägkanten av E6:an. Så var bara ringa 112 och invänta polis och brandkår. Jag gjorde absolut ingenting, utan lät de professionella göra sitt. Jag var mest frusen och trött. I säng 02:00...

Jag antar att veckan kommer bli en sån där vecka, då man bara är trött! Fast snart är det helg och då blir dte ju Köpenhamn och en viss John Mayer på schemat! Wiiiiiihoooooooooooooooooooooo!!!

Söndagens fysiska aktivitet: 7271 steg, 4.36 km
Dagens fysiska aktivitet: 14 075 steg, 8,44 km


X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback