Värsttrafik!

Jag tror minsann att jag skulle vilja starta en blogg om allt agg jag hyser för motherfucking jävla Västtrafik! Djävulens påfund tror jag minsann de är. De är ute efter att avveckla kollektivtrafiken genom att göra den så sjukt dålig att folk köper bil istället!För let me tell you, jag är jävligt sugen. Jag betalar 1015 kr i månaden och för det får jag försenade bussar. Jämt och jämr ät bussarna sena. Jag gillart INTE! På tisdagar jobbar jag sent och vill såklart hem för att hinna med att ha någon kväll. Klockan 18:11 ska bussen gå, då är jag hem strax innan sju. Idag kom bussen 18:35!!! Så jag var hemma typ halv åtta, fuck a duck! Jag har fan försvarat Västtrafik i mycket men börjar bli sjukt trött på detta.

Jaja, nu ska jag vila, käka popcorn och pilla naveln! Och fundera på vad jag ska göra med den här ilskan, något konstruktivt borde jag ju kunna göra!Hepp hepp!

Dagens fysiska aktivitet: Cykel till och från jobbet 30 min, 9596 steg, 5.75 km


X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback