What up?

Satan i gatan vad tiden gått fort och dra mig baklänges vilken helg jag har haft! Shit Pommes, helt fantastisk från fredag till söndag. Vi har haft fullt upp men bara massa trevligheter och det var faktiskt lite tungt igår kväll när jag insåg att vardagen knackade på dörren. Som tur var stannade min polis till imorse, han åkte 04:30 så fick en extra kväll/natt =)

Jag har länge tänkt på att starta en väderblogg då jag ofta bloggar om vädret. Men nu när Polisen kommit in i mitt liv så kan jag ju även starta en polisblogg! Vad sägs? Haha! I den bloggen ska jag tala om allt rart min Polis gör och säger, hur fånig jag blir, hur jag längtar efter honom och allt annat som gör en lite spyfärdig för det är så sött.

Ikväll var jag och tränade Dansstep. Och I tell you, inget pass för mig! Alla var överallt utom på brädan, jag var mest på brädan och förstod ingenting. Alldeles för mycket snurrar och hoppsa sa för min smak! Men nu har jag testat! Jag blev lite svettig ivf, även om jag mest var förvirrad och fundelura varför jag var på detta passet!

Ikväll blir det lite TV och sen time for nanna!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback