Det var bättre förr

Idag när jag handlade inhandlade jag mig en Blodgrape. Det är så himla gott att äta som en apelsin fast man tar bort skinnet och allt det vita. Mmmmmmm, Men vet ni vad en grapefruktsjävel kostade? 13 JÄVLA MOTHERFUCKING SPÄNN! Det är ju fan så man skulle kunna ge en hel by mat i Afrika. Nej, någon jävla måtta får det vara. Jag antar att det är priset man får betala om man inte ska äta godis och om man ska toka till det på en vardag. Imorgon får jag köpa gamla tråkiga äpplen igen, om jag inte ska gå i personlig konka!

Annars en bra dag på jobbet,trots att jag jobbade till klockan 18:00. Mitt goda humör hänger i! 

Dagens fysiska aktivitet: Cykel till och från jobbet 30 min, 7389 steg, 4.43 km.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback