Mitt nya hälsosamma liv!

Idag börjar en del av mitt nya liv. Ja, ni hörde rätt. Från och med idag är det förbjudet att äta godis, kakor, bullar och annat onyttigt på arbetstid (är sockermissbrukare by day, hälsosammare by night). Jag har sedan jag började på detta jobb börjat käka så sjukt mycket mer godis. Men icke mera! Jag ska se om jag kan även kan sluta med onyttigheter på vardagar men vill ta det lite stegvis så börjar med jobbet.

Från och med denna vecka ska jag även börja cykla till och från Nisse terminalen!Det gjorde jag fram till det blev kallt så är verkligen dags igen!

Jag kickar off mitt lite mer hälsosamma liv idag med att springa Vårruset. eller, förlåt. Gå Vårruset, i rask takt!

Hell yeah vad hälsosam jag ska bli!Tjoohoooooo!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback