John min älskade John

På söndag smäller det, John Mayer i Köpenhamn. Jag tror det kan bli ett av de större musikaliska ögonblicken i mitt liv (oh, well, det finns många i mitt bibliotek så han tävlar mot hårt motstånd)! John och jag går way back (2004) och enligt mig finns det ingen artist som är lika fulländad. Idag är det tre dagar om man räknar med idag med tills jag får se min John. Ni fattar hur stort det här är för mig va?

Då jag vet att inte alla diggar John så youtubar jag honom inte i min blogg, utan länkar jag
HÄR till en av mina favoriter. Den här låten är nog min bästa gråtlåt men tror även att jag har lyckatd med ett hångel till den här låten =)

Så, tre dagar kvar och nedräkningen fortsätter...

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback