Jag vill ha!!!

Jag har länge och väl varit på jakt efter en ny mobiltelefon då min börjar bli lite trött och sliten (läs ocool)! Jag har velat fram och tillbaka vad jag varit sugen och inte riktigt kunnat bestämma mig. Jag gillar ju Iphone MEN de är på tok för stora. Känns som en tegelsten. Jag har hört rykten att det inom kort kommer en Iphone Nano, då ni! Men hur som. I jakten på den perfekta mobilen så fann jag Xperia X10 från Sony Ericsson. Jag tyckte även den var för stor MEN nu ska ni få höra glada nyheter! Den har nu kommit i ett mini format, fast fortfarande pekskärm och ska enligt recensioner vara bra!!! Jag var och glurra in den igår och...

IM IN LÖV! Den ska det bli, finns med rosa skal så kommer bli en riktig Karin telefon. Jag ska nog köpa den när skatten kommer tillbaka!

Kolla in den
HÄR!!!

U like?

X



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tänkte på dig när jag såg X10 mini..speciellt eftersom den kommer i rosa...:) Jag kan verkligen rekomendera en smartphone, ibland känns det som om mitt liv började dagen min Iphone kom..:)

2010-05-26 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback