Imse vimse spindel...

Det har suttit en spindel i mitt tak sedan igår kväll, eller kanske längre men då upptäckte jag den. Jag har utvecklat någon form av halvfobi för spindlar sen jag flyttade hit där det kryllar av spindlar. Min mamma har sagt att jag inte ska börja med sådana där dumheter som att vara rädd för spindlar och visst har hon rätt. MEN nu är det redan försent och jag sitter och försöker psyka spindeln att försvinna ut. Utan att komma i min väg.

För jag kommer aldrig våga försöka ta bort den. Jag har dammsugit upp äckliga spindlar tidigare men när den sitter i taket kanske den faller ner på mig och anfaller. Nej, jag får helt enkelt titta på den tills den förstår att vi aldrig kommer bli vänner. Brrrr.....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback