Fina fredagen

God morgon! Jag förbereder mig för att snart dra iväg en kortis till Strömstad. Min polis jobbar mest så ska träffa Konstapeln också. Ja, blir nog nice!

Igår var jag på teater och såg Jonas Hassen Khemiris "vi som är hundra". Väldigt bra!!! Så den rekar jag om ni har vägen förbi hans extra föreställningar här på Stadsteatern. Sen afterworkade jag på en cider. En helt lagom afton med goda vänner. jag hann även med att käka lite middag med min vän J aka kanonkulan, hon skulle föda barn igår men bebben verkar inte vara på g ut! Så nu vet ni vad jag gjorde igår, ni som undrar så mycket, hihi!

Nej, dags att svira om och göra sig fin!

Förresten, min "motion" i fredags med; 11 845 steg, 7.10 km

Ha en fin lördag!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback