Fantastiska fredag

Fredag och jag kan inte göra annat än att säga TACK sweet Jesus! Den här veckan har varit helt galen rent arbetsmässigt och nu ser jag så sjukt fram emot helgen och nästa vecka med förresten (jag ska få en heeeeeel vecka med min polis)!

Jag är bara hemma en stund innan jag ska iväg och käka middag och bowla med fina vänner. Det blir nice!

Och förresten Anna åkte ur, och tidningarna gafflar om att vi ska dra oss ur skiten. Hmmm, kanske lika bra att skita i fotbolls VM framöver (i år har vi firrat det galant ju),Vinter-OS och alla andra evenemang där tävlingsmomentet ingår. Herre gud, bara borsta av sig och komma igen! Världen går icke under och vi har kompisröstat i alla år, vi är bara sura att Östblocken är fler =) Sverige har ju ett finger med i spelet i alllt på Eurovision oavsett om Sverige tävlar tänker jag. Hej oss!

Två dagar kvar...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback