Daniel och Vickan goes TV 4!

Jag kollar just nu på Vickan och Daniel i bröllopsintervjun på tv 4, tokeli tok! Daniel har fått mediaträning och svarar så klyschigt så klockorna stannar.Vickan är rar och vet vad hon pysslar med men hjälp vad det känns trist att vara Kronprinsessa. Att alltd vara så P.K måste vara så sjukt trist.

Förövrigt har de retuscherat Vickan på Cloettas chokladaskar (tror jag det är) i affären! Hon ser ut som hon gjorde när hon var sjuk i anorexi, not okej och jag blir alldeles matt.

Jaja, nu kollar jag vidare och glädjer mig åt att vara en vanlig Svensson, tjiihoooooo!

Dagens fysiska aktivitet: inställd träning ger minuspoäng, 6741 steg, 4.04 km

X

Kommentarer
Postat av: eremo

jag tyckte att de var sjukt fina o söta. jag blev alldeles tårögd o varm. fylld med krälek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback