Dagens behållningar och prövningar

Prövning 1:
Fika på jobbet med cookies, chokladbollar, hallongrottor.

Behållning 1:
Jag har hållt mitt löfte att inte äta onyttigt på arbetstid och hemma sen i måndags. Jag käkade ett äpple och känner mig nöjd att jag inte tog någon chokladboll, som jag ville.

Prövning 2:
I mataffären ägnade jag tio minuter på snacks avdelningen. Jag tittade på chips, nötter, salta pinnar och popcorn.

Behållning 2:
Inget snacks kom med mig hem!Vid sugenhet på snacks, godis eller annat är det grape och bär som gäller ikväll!Och vet ni vad? Jag fyndade en blodgrape för 8 kr idag (Imorgon behöver jag verkligen storhandla)!

Prövning 3:
Att cykla hem i monsunregn är inte roligt!

Behållning 3:
Men jag var åtminstone het i regnet jag jag premiärcyklade med mitt nya regnställ (som jag fick av min far i julas). Det var min tröst då vinden och regnet piskade i mitt ansikte på Götaälv bron...

Nu, mat och vila.

X




Kommentarer
Postat av: eremo

du är så jävla bra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback