Baby overdose

Kalasande rejält igår, var på kalas för A som fyllde 28 med son som fyllde ett halvår. I tell you, det var barn på det kalaset i mängder! Jag tror det var 10 stycken knoddar i alla åldrar, PUH! Plus alla vuxna som hör till barnen. Ja, jag var helt slut efter kalaset. Ännu en gång frågade jag mig hur man klarar av att ha barn? Det verkar ju förvisso väldigt trevligt men Jesus, för resten av livet?!? Och så ska man ju se till att de blir vettiga, vilket jävla ansvar. Ja, jag säger då det! Iofs får man kanske inte tio på en gång,hihi!

Ja, idag är det fortsatt baby tema. Min bästa J ska ha en baby shower, hon ska klämma ut en bebis här i faggorna. Jag vet inte alls vad en baby shower innebär men blir säkert riktigt trevligt! Vi ska fika, ge presenter och prata barn antar jag! Ja, ni hör. Experten får komma till tals, haha!

Jag känner mig verkligen inte redo för barn men aldrig har väl min biologiska klocka gjort sig så påmind som denna temahelg som handlat om barn....


X




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback