Noll inspiration

Nej, det här är inte min vecka: Jag vet att jag borde vara mer taggad än vanligt då det bara är en vecka kvar på jobbet MEN jag finner ingen, noll, zero, nada inspiration! Allt som jag gör på jobbet och allt som behöver göras känns otroligt tungt och svåröverkomligt. Jag vill bara inte! Jag vill bara sitta framför mitt skrivbord och göra inget. Jag antar att jag bara får låta mig själv känna såhär och bita ihop nu den här sista veckan. Och nej, folk har varit snabba att påpeka att det inte är synd om mig, jag vet...

Idag jobbade jag ivf sent. Sen blev det ett stycke hepatit vaccin och Apoteksinköp för resan. Nu har jag banne mig köpt på mig ett helt medicinförråd. Hoppas inte behöva det mesta men med min otur kanske jag får användning av allt.... usch!

Nu, mat och Mästarnas mästare!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback