Konsten att packa

Det är helt absurt att jag har en arbetsdag kvar och att jag på onsdag åker till Thailand. Thailand people!?! Vad hände där? Det var sjukt längesen vi bokade resan och det har varit något som hela tiden varit lååååååångt framme. Nu är det i övermorgon och inom räckhåll, TOK! Jag förstår nog inte riktigt att det är dags snart. Nästan så jag vill att tiden ska stanna nu, så jag hinner längta mer.

Jag håller på att packa som bäst och har ingen aning vad jag ska ta med mig. Många tipsar hur man ska tänka och det snurrar rejält! Är det någon som skulle kunna tänka sig att packa min väska? Sedan får någon gärna förutspå hur mycket saker jag kommer plocka på mig i Thailand?!?

Ja, huvudet är all over the shop, samla dig fröken!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback