I got butterflies stuck in my stomach

Jag har nu packat lite, grejat lite fast mest har jag skuttat omkring här hemma. Jag har en inbyggd nervositet i kroppen nu, den vägrar släppa och vad jag än gör så pirrar det, av olika anledningar!

Snart får jag besök, besök som kommer bara för  att träffa mig innan jag åker! Jag kan inte göra annat än känna det lite extra i hjärtat. Jag tror det kan bli bra detta, det känns så ivf...

Nej, nu blir det mer packande och mer drömmande om var jag snart ska. Imorgon smäller det!

Jag ber om ursäkt om min blogg det senaste har blivit hysteriskt glad, men tyvärr är jag så glad, haha! Fan, varför händer allt på en och samma gång? Men som en klok vän sa; "Livet kommer i klumpar"...

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback