What the F*ck!?!

Ibland blir man för trött.

Så gick jag och köpte mig min Xperia mini, färg vit/rosa. Fin som snus men tror den fungerade?!? Nix pix päron! Telefonen var alltså inte i funktion, något med skärmen och displayen...

Så efter dividerande med supporten skall telefonen tillbaka. Jag hade även egen support på besök igår samt en kollega som försökte hjälpa mig utan resultat. Suck och åter suck. Jag hoppas verkligen det är något fel nu, annars kommer jag känna mig sjukt dum...

Ja, min och Xperians relation har börjat sisådär!Men men, bara ta nya tag...

Ikväll bokar jag resa till Uganda, tjoohoooooo!Så över jul och nyår är det jag som spanar in bergsgorillor och solar mig i hettan!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

gärna en länk så man ser vad det är för jävla mobil.



gu vad kul med resan!!!! får jag följa med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback