Sammanfattning av helgen

Hej och hå!

Jävlar i havet vilken sjukt fin helg det blev! Örebro visade sig från sin bästa sida med vackert väder. Jag och Polisen hann med att umgås med S plus barn, fika hos A plus barn fast framförallt var det the Family som stod på schemat. Det var mycket god mat, fantastiskt mycket skratt och allmänt god stämning i familjen Prims hem.

Jag och Polisen kom ner till öret på fredag kväll, avnjöt en middag och snick snackade med familjen plus farmor. Det blev rätt sent, 00:30 innan vi hann komma i säng.

På lördagen fick storebror ta hand om min Polis, de åkte iväg för ett hårt träningspass. Då passade jag på att träffa S plus barn och då vi hängde i Wadköping/Satdsparken där det var medeltidsdag! Polisen fick sedan se valda delar av örebro såsom Slottet, Wadköping, Stadsparken, vackra Sörbyängen och massa mer! Sedan fortsatte lördagen med hej då fest för storebror med grill och massa tokigheter. Det kom rätt mycket folk som minglade runt hemma hos mina päron. Vid 02:00 klagade grannarna pga den ravefest som utspelades i vårat vardagsrum med mammas glada samtycke, haha. 02:30 fick jag ge upp. Min lillebror hittades på vår terass (uteplats) sovandes i en sovsäck. Så skall en kul fest vara!

Igår var det sen frulle och häng hemma i gamla Sörbyängen innan färden hemåt gjordes. Vi gjorde två stopp på vägen; ett precis innan vi lämnade Örebro hos A med bebis, sedan ett i Götene hos en gammal klasskompis till Polisen...

23:00 var vi hemma, jag som inte käkar rött kött firade med två cheeseburgare!!! Kors i taket! Jag har ju gått och haft cravings på cheeseburgare sjukt länge och tänkte att nej, nu testar jag. Och nej, det var ju inget gott alls. Så nu behöver jag inte längta efter det...

Nu, jobbeli jobb!

X


Kommentarer
Postat av: eremo

låter som en grymt bra helg. surt att jag inte var hemma. men när ska du lära dig att Göteborg ligger söder om Öret och inte tvärtom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback