Alltså...

Sommaren har sannerligen kommit, solsken och glädje i själen! Tjoohooooo! För att sammanfatta mig i några enklar rader så;

* Hade jag en sjukt fin midsommar helg i Halland. Var piano hela helgen med massa god mat, fint sällskap, goda drinkar och vin, vila, mys och fotboll =) Bättre midsommar kunde jag inte få...

* På torsdag åker jag till Strömstad, för den årliga tjejhelgen. Sista gången den är i Strömstad antagligen. Jag får även mysa med min finaste polis. Bättre helg kan jag nog inte få...

* Nedräkningen inför semestern har börjat, trots att det är en bra bit kvar! 17 arbetdagar närmare bestämt, men hallå. Det går ju fort när man har roligt så! Jag känner mig inte oroad inte!

Livet ler emot mig och jag är bara tacksam...

Ikväll tittar jag på Spanien-Portugal och hejar på min andra boyfriend och frikort Fernando Torres =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback