Snakes!

Vilken fin helg!!! Jag tog min väska och drog till Polisens sommarstuga. Där fanns familj i massor och dåligt väder i massor.

På schemat stod barndop och allmänt häng med hela tjocka familjen (och släkten). Mycket trevligt och avslappnat. Jag hade dock önskat att helgen var mycket längre, då jag typ bara sov, åt och hängde med Polisens familj.
 
Dock avslutades helgen med en minst sagt otrevligt huggorms historia då jag fick en chans att briljera med mina tunna nerver, haha. Vi var ute på någon sorts hajk i skogen. Jag är ett stadsbarn som förvisso är uppvuxen med två naturlufsar till föräldrar men har på senare år börjat hysa agg mot djurens vänner såsom ormar och spindlar. Jag, Polisen och Polisen kusin hade dock bestämt oss för en liten naturupplevelse som var trevlig. Allt var frid och fröjd till min pojkvän bad mig att fortsätta gå och och han började gå åt andra hållet. Jag hade nästan trampat på en huggorm och då blev ormen var pissed på Polisen som var lite för nära.

Som den lugna person jag är ställde jag mig på en sten och började storböla, rädd för att ormen skulle komma efter mig. Men jag klarade mig, och ormen försvann. Jag började dilla om något om att jag var från stn och aldrig var med om sådant här, ett dåligt försök att prata bort mina dåliga nerver. Till saken hör att jag sen barnben har ett huggorms trauma i bagaget. Det var en huggis som simmade runt  mina ben, då jag stod i vassen på den idylliska semestern...(detta kommer vara mitt starkaste minne från en svinmysig helg på alla sätt och vis, haha)!

Ja, jag säger då det. Nu har jag även spätt på min ormfobi, check! Nästa djur till rakning? Kanske ska jag stöta på en björn i mitt område.

Ikväll blir det mys med the girls. Åh vad välbehövligt!!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback