My thoughts....

Mina vänner, det är mycket nu. Att hinna med att leva är prio ett för tillfället, bloggandet kommer givetvis på andra plats =) Skämt åsido, jag har alltid haft rätt mycket på schemat och nu är det mer än nånsin. Helt klart roliga saker men ibland måste man bromsa sig lite också. För till slut blir det roliga mer kravfyllt än roligt. Så...

Jag har känt under en rätt lång tid att bloggen inte är speciellt kul längre. Eller jo, ibland. Men jag har haft en idé om att blogga varje dag vilket mest känts kravfyllt. Så frukta ej mina hardcore fans (ni vet väl att bloggen har mer än 100 000 st läsare om dagen) jag skriver säkert vidare (som om någon är orolig eller?) men inte i den utsträckningen som tidigare! Om jag känner mig själv kommer jag börja blogga mer än nånsin, bara för att jag inte behöver....

Nu, ska jag käka frulle och åka till jobbet. Jag ska ut på fältet ikväll, är skolavslutning!

X





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback