För jag har tagit studenten!!!

And by the way, Konstapeln påmnde mig om att det idag är exakt 10 år sen vi tog studenten. Oj, hujeda mig vad tiden går fort! För tio år sedan stod jag där på Karolinska läroverket med min rosa, fina studentklänning och hatt och hade hela livet framför mig. Glad och uppspelt för allt roligt som väntade...

Och tio år senare är det precis lika roligt, haha. Jag väntar på att all vuxen vishet skall komma till mig och att livet skall börja, på allvar...

TOK! För jag har tagit studenten och fy fan vad jag är bra!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

glöm inte trollspöet nu karran.

Postat av: Katariina

Jag har minsann en bild från studenten där du minsann inte ser så glad och uppspelt ut ;)

2010-06-08 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback