Bakom mina solglasögon

Nej, det här med sommar är ju för ball. Jag är verkligen varmt lycklig längst ner i hjärtats lilla vinklar och vrår. Ja, det är klart att det är andra saker med men sol och värme gör mycket med humöret. Jag går med stora solglasögon och tar ett och ett annat hoppsa steg!

Idag åker vi hem till Örebro för hej då fest för bror som flyttar till kontinenten Afrikat! Han skall vara borta sjukt länge, så länge har vi nog aldrig lyckats vara ifrån varandra. Han är åter i Sverige i januari, men vi åker ju dit över jul och nyår och kör lite Afro Xmas. Ja, anyway! Polisen skall få träffa familjen för första gången och det kan bli hur som. Ni som känner min familj vet ju att det är lustiga familjen, in a good way, haha. Gammeltackan Farmor är även i kroken av Örebro (kommer från Gästrikland på finbesök till Närkeslätten) så ska bli sjukt nice med familj, släkt och polisen min!

Ja, med önskningar om en trevlig helg. Nu ska jag jobba några timmar sen innan vi styr Diesel Doris mot Örebro, tut tut!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback