Äntligen!

Freaking fucking fantastic friday!!!

Helgen är här, ingen är gladare än moi! Solen lyser och jag försöker minnas då min själ och kropp mådde såhär bra. Konstigt det här. Jag pratade med min vän S i början av året, och 2010 skulle bara bli ett mellanår inför 2011 som skulle bli det bra året. Och här sitter jag nu, helt uppfylld av att världen strålar så vackert på mig. Ja, när man minst anar det så faller bitar på plats.

Så, vad bjuder min helg på? Jo, massa, massa och massa mer! Jag ska strax iväg och grilla med girlsen men hoppas på en rätt tidig kväll. Sömnen och jag har inte samarbetat denna vecka. Imorgon blir det bröllop för en kär vän. De gifter sig borgeligt tidigare på dagen så blir mest en galen och fin bröllopsfest! Jag är taggad från topp till tå! Rosa prinsessbakelse som outfit och sockervadd i huvudet (läs go fyllla)! Jag avslutar helgen med ett besök på Liseberg....

Ja, nu kör vi! Håll i hatten!

Ha en sjukt bra helg!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback