Update

Det var mig en stund sen. Vad har hänt sen sist?

Jo, jag har hunnit ha en fantastiskt helg i Strömstad med både the girls samt min Polis. Vi hade en galet sweet helg med sol, tequila, middag, födelsedagsfirande och allt, allt och allt! Jag var även med om mitt andra orm drama inom kort. WHY ME?!? Men var sjukt trist att komma hem till vardagen efter en sådan härlig helg med vänner och kärlek!

Igår var jag och Polisen och kollade på vår första gemensamma lägenhet. Ja, jag ska bli sambo under hösten, tokeri tokera! Det var en lägenhet som i teorin och i verkligheten var helt fantastiskt. Lägenheten låg precis vid vattnet, en utsikt som var fantastisk. MEN tyvärr sa magkänslan ifrån. Jag vet inte vad det var men tyckte planlösningen var lite knepig, gula skåpsluckor, dåligt med förvaring, ingen tvättstuga utan en tvättmaskin i lägenheten (ingen grovtvätt heller) så nej. Jag tror och hoppas vi får fler erbjudanden. För det är ingen brådska inte...

Att det är så fint väder är ju lysande, MEN jag är orolig för att allt det fina vädret brukas upp, så det inte finns något kvar till min semester =) Helger får gärna fortsätta vara fina dock!

Ja, nu blir det fotboll, jag hoppas på Spanien och Torres men tycker att Tyskland förtjänar en seger mer...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback