Party hard!

Ikväll är det girls night out. Vi ska äta middag här och sjunga lite Singstar. Kan nog bli hur trevligt som helst. Sen har vi pratat om att gå ut. Själv har jag inte varit ute på galej i Göteborg sen i februari tror jag. Som singel var jag ute nästan alltid och jämt och tyckte det var konstigt att mina stadgade vänner inte tyckte det var kul att vara ute jämt. Sedan jag blev en stadgad kvinna kan jag ovilligt erkänna att det inte riktigt lockar mig lika mycket. Jag trodde ALDRIG att jag skulle säga så men så känns det.

När jag var singel så var ju halva grejen att hitta ragg, skulle ljuga om jag sa något annat. Jag tycker iofs också att det är sjukt kul att dansa men med lite alkohol i kroppen fanns det alltid någon annan kontaktsökande tunga. Det fanns alltid en speciell känsla på dagen då man skulle ut. Man gjorde sig fin och hade höga förväntningar på kvällen, den känslan finns kvar och magen pirrar inför vad kvällen kommer att bjuda på.

Så nu, nu ska göra mig snögg och ta ett glas vin. Jag är redo för en helkväll ute med allt vad det innebär; dans, alkohol, Singstar och allt, allt och allt! Kanske blir så att jag måste ringa ett fyllesamtal även ikväll, men den här gången till min finaste och älskade boyfriend =)

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback