Its getting hot in here...

Hot,hot och ännu mer hot, det är vad jag är nu. Och då menar jag inte het som i snyggve, utan mer svettig, varm och illaluktande. Värmen är helt galen, men jag klagar inte och hoppas bara detta fortsätter till min semester!Bara tråkigt att sitta inne på kontoret och glo ut.

Så, måndag idag. Alltid lika segt att dra sig ur sängen, speciellt när Polisen snarkar loss bredvid. Då vill man bara krypa ner och pussas istället för att ge avslag och berätta hur folk ska leva sina liv. MEN Nu är det nio arbetsdagar kvar och sen ska jag ha 2,5 underbara veckor.

Helgen har varit fantastisk. Jag och Polisen har haft love weekend på vift. Vi bodde på en fin herrgård utanför stan och hade det mysigt. Jag är så jävla säker på detta. Blir mer och mer stjärnklart. Jag som är en badkruka fick ta mitt första dopp, vi käkade massa god mat, solade lite och annat trevligt!

Skulle tränat idag men palla när det är 100 grader ute, så nu grillar jag kyckling och gör någon god färskpotatissallad, mumma!

Hoppas ni mår gott där ute i värmen! Ni som har semester, drick gärna ett glas Rosé för mig med!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback