Weird

Två tokiga saker har hänt mig idag;

1. Jag har fått ännu ett lägenhetserbjudande, yay! Den första lägenheten vill jag ju ha, men detta kanske kan vara ett alternativ, skall hur som spanas in!En tvåa, typ lite längre bort från jag bor, finare område...

2. En klient gratulerade mig till den runda magen (graviditet)! Jag är inte preggo god dammit!Whats up med mig och mina skengraviditeter?

Nu ska jag snart avsluta min arbetsvecka, ska jag käka tapas och fira en kära vän som fyller år!

Hipp Hipp hurra!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

wihoooo!! jag håller tummarna för att du får nån av dem.



du ser väl verkligen inte gravid ut?

jag trodde dock det idag om en tjej, men sa inget utan luskade på ett snyggt sätt. no no, inga fler barn där. för jävla tur att jag inte sa nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback