Tarantino, the king

Då har även segaste bönan i stan sett Inglourios basterds och jag säger då det! Den där Tarantino vet hur man gör film! Brädan gör en strålande insats, detsamma gäller som spelar Hans Land! Filmen är såklart lite blodig men det känns inte onödigt på något konstigt sätt. Hela filmen undrar jag vilka vändningar som kommer och jag blir ivf förvånad över hur många tokiga svängar som filmen bjuder på! Ja, det var mig ett sant nöje att se denna film!

Jag gillar den där Tarantino. Funtar på att förkovra mig lite mer i hans filmkonst, han har ju gjort en del. Sen läser jag på Imdb att Kill Bill 3 kommer 2014, jag dör av lycka! En triologi alltså, bra tänkt! Fan nu blir det åka av i The Pussywagon med fröken Thurman...

Hur som, Tarantino lyckades ännu en gång med en braig film! Och förresten , spana in hur många utropstecken jag använder, fan glömt vad punkt är!!!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

hej bönan.



Fröken pekpinne vill bara säga att det heter "trilogi".



Sedan heter filmen "Inglourious Basterds"

Felstavat med flit för att hålla isär filmen från den andra filmen med typ samma titel.



Men filmen är grymt bra och kul att "Kill Bill" kommer med en trea.



Jag hoppas att du fortfarande vill vara min vän.

kram

Postat av: Karin

Eremo: Ja, om man vill vara språkpolis i min blogg varsågod =) jag är van att du beter dig illa här så keep it coming darling =)



Jag har ju dock nästan stavat titeln rätt, första ordet var lite knepigt för mig men andra blev rätt felstavat. Tarantino den token!



Jag vill vara din vän nu, sen och forever!

2010-01-06 @ 10:33:44
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Postat av: Corneliusheidi

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-27 @ 14:30:49
URL: http://corneliusheidi.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback