Moving forward...

Jag tog mig lite bloggledigt, det kan man göra när man har cirkus 15 läsare =)

Det har mig varit en fantastiskt lugn och fin helg. Jag hade gärna "helgat" lite till. Helgen har bestått av en hel del soffläge, en födelsedagsfest, häng med bästa J, städning, matlagning och handling. En fin helg helt enkelt.

Jag är sjukt taggad för det här året förresten, jag har så mycket kul framför mig; Strömstadhelg med min bästa Konstapel och Journalisten, Sälen, Thailand, förhoppningsvis John Mayer... Ja ni fattar?! Det känns så gott att veta att 2010 verkligen har så mycket att erbjuda. Vi är ju för bövelen bara i början av året, fatta vad som kommer?!?

...and maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year
and I'm so sick of watching while the minutes pass as I go nowhere
and this is my reaction to everything I fear
'cus i've been going crazy I dont wanna waste another minute here
All Time low- Weightless

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback