Låt oss tillbedja

Ja, det ser mörkt ut på Kameruns avbytarebänk...

Min kompis T har sagt att jag alltid har en negativ inställning, som om att saker inte kommer gå vägen! T har sagt att jag måste börja tänka positivt. Men hallå! Jag kommer från Örebro, där tänker vi inte positivt och gnäller jämt och ständigt. Jag vet inte hur man slutar ju =)  Hihi, skämt åsido. Nu sänder jag all min energi till svenska herr landslaget i handboll. Heja heja, friskt humör, det är det som susen gör. Jag börjar bli så despo nu att jag funtar på att tillbe diverse gudar! Hjälp hjälp!

Annars, stiljte i livet. Livet glider förbi och jag seglar förnöjt med i min lilla flotte, som jag naturligtvis byggt själv.

Handbollsbloggen i samarbete med poesibloggen önskar nu alla en trevlig afton!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback