Funky fredag

Nu är ett stycke Thailandsresa sådär halvt som halvt planerad. Vi har lite idéer på ungefär vad vi skall göra och ungefär var vi ska vara typ, typ typ. Jag längtar så jag snart spricker! Jag tar gärna emot fler tips dock, så tipsa gärna! På bloggen, på fejjan eller på telefonen! Åh så kuligt det ska bli...

Förresten, appropå John Mayer på Skavlan. Han är ett riktigt litet charmtroll denna där. Jag känner att min idoldyrkan börjar bli mer och mer ohälsosam. Det börjar bli mer fanatiskt. Kanske är det jag som börjar stalka John snart, eller det kanske jag redan gör, hjälp! Detta är snart en blogg som enbart handlar om John Mayer, U like?

Nu ska jag nanna, imorgon är det jag som ska med J och titta på barnvagnar. Tur att jag är expert i ämnet...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback