Då kör vi

Oj oj oj, vilken grej. Att leka barnvagn var ett nöje men det är varken enkelt eller gratis. Eller jo, det är ju gratis att leta barnvagn men inte att köpa, hihi. J hittade ivf en favorit, som även jag gillade. Så det var ju bra!

Nu tittar jag på skidskytte och vad ska man säga om damerna? De kickar ju alla skulle jag vilja påstå =) om det inte är det den ena, så är det den andra! Bådar gott för OS....

Ikväll ska jag hem till P och äta middag, dricka vin och gå på konsert. Vi ska se Ps bros band. Jag har lovat mig själv att det ska bli en lugn och städad kväll. Efter förra helgen då det susade på bra i kupan. Jag har för övrigt massa att göra imorgon; matlådor skall göras, disk ska diskas och annat Svennebanan tjafs.

Ha en fin lördag!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback