Amnesty international

2010 ska ju vara det glada, kreativa och spexiga nya året och jag tror minsann jag jobbar hårt för att det så ska bli. Jag har gått och klurat rätt länge på att jag är sugen på att skaffa mig en hobby. Min träning ser jag tyvärr inte som en hobby för tillfället, den är ett nödvändigt ont som jag tragglar med MEN...

Så slog det mig. Jag ska go back to my roots, nej inte släktforska utan bli aktiv i Amnesty igen! Jag var tokigt aktiv i min ungdom och var mycket drivande i Amnestys ungdomssektion i Örebro.

Men nu så, nu är det dags att stoppa dödsstraffet och orättvisorna, kanske till och med kan stoppa en och annan bro med (Glenn Killing i manegen referens)!

Åh så skoj det ska bli! Jag har skickat ett mail så får la se om de är sugna...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback