S.O.S

Hjälp, efter mitt senaste blogginlägg hände det grejer gott folk, action i vardagen kan man kalla det. Jag fick ett blodsockerfall som hette duga. Visst att jag var hungrig men jag trodde jag skulle börja käka på en socka, så hungrig var jag...

Jag hade tagit upp lax så med darrande händer, ett illamående från Abisko samt en knäckemacka i munnen styrde jag upp en middag. Resultatet? Not my finest moment. Stekte laxen för helvete för mycket och länge, såsen smakade bara peppar och potatisen hade kokat sisådär 10 minuter för lite. Trots detta grymt dåliga resultat så tror jag banne mig att de var en av de bästa måltiderna på länge.

Jag har även hunnit packa ner det mesta så lugnet har infunnit sig hos Rosa. Bara finliret kvar.

Och för er som inte kollat på "Himlen kan vänta" på SVT, GÖRT! Jesus, det var fint, sorgligt, gjorde ont och starkt på en och samma gång.

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback