Söndagssummering

Hoppla hoppla!

Uddevalla var en hit. Vi åt, vi åt, vi åt och kollade på Mello. Sen pratade vi en hel del, som jag kan göra med Lirre och Marre. Jesus, efter detta fantastiska spektakel som kallas Mello (för övrigt vann de rätta bidragen!) var vi tvungna att gå ut på prommis, för att få maten på sin plats. Det gjorde gott...

Idag tog vi en sväng till Ikea. Jag shoppade loss till mitt kontor. Då jag inte får ha några hårda föremål på mitt kontor (säkerhet) inköpte jag en fin kruka i nån form av rotting och en fin fin platsblomma. Inköpte även lite ljus till hemmet och en resekudde!

Nu laddar jag mentalt inför måndag, Jesus vad tiden går fort och det är redan ny vecka...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback