Jag drar...

Oj oj, vilken kväll det blev. Även när man är ensam kan man har trevligt =) Mello var ju riktigt kasst igår. Det vara bara unge herr Darin som visste var skåpet skulle stå och det med råge! Jesus, en smörig ballad som gick rakt in i hjärtat! FINT! Sen var det OS, något som skulle bli så ospännande blev så spännande. De skulle ju inte ha någon chans på medaljer men titta titta. Jag pratar om Hellner och Olsson i Skiatlon som jag tror det heter. Att titta på spännande sport själv är jobbigt. Jag hojtade och hoppade runt här hemma själv. Tok! Så när jag gick och la mig hade jag en hög puls, hihi!

Det snöar fortfarande men nu skiter jag i snön! Nu går jag ut! I have things to do, places to go....

Ha en fin söndag!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback