Dan före dan...

Ikväll var jag och såg Snabba Cash. Som tur har jag ju ett minne som en blåval och kom inte ihåg boken och det tror jag är bra. Jag gillade filmen väldigt mycket. Dock vill jag icke ha några uppföljare, det bådar illa. Jag vet inte ens om jag behöver säga något om Joel Kinnaman (åååååååååååg, snyyyyyyyyyyggast i stan).

Jag har även hunnit planera morgondagens stora höjdpunkt. John Mayer kommer till Köpenhamn och JAG måste vara där, död eller levande. Så imorgon är det operation tickets. Tyvärr sitter jag själv i ett möte just klockan tio. Så jag har ordnat två eminenta fröknar som skall trakassera Danmark till biljetterna är i våran ägo.

Håll tummarna och hatten! Nu är det jag som åker till Köpenhamn!

Sa jag att 2010 skulle bli ett grymt år eller?!?

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback