Bo, bo bo....

Skepp ohoj!

Jag är Boplats tror jag bestämt. Häromdagen fick jag två stycken nya lägenhetserbjudande. Fatta!?! Jag har varit medlem sen Jesus gick på vatten och har fått ETT erbjudande. Under de senaste månaderna har jag fått FYRA stycken, hehe. Min tur nu kanske.

Den ena lägenheten sa jag nej till direkt, den var för dyr och säkert grym fin. Så tittade inte ens på den. Jag hade planerat det men ändrade mig sen. Den andra lägenheten var jag och kollade på idag. Den var fin. Inte någon WOW känsla men med lite ny färg/tapet i rummen och med mina möbler så är lägenheten i hamn. Det är några hållplatser närmare stan också! Så jag tror detta kan vara en jackpot. Jag har redan invigt min mamma i mina planer att familjen skall hjälpa mig att piffa upp lägenheten med tapet och färg.

MEN den är inte min än, så skall sluta planera!

Nej, nu varm dusch och sen en god bok!

Natti natti!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback