14...

En lång dag, en av många nu framöver tror jag. Fast om 14 DAGAR smäller det!!! För om 14 motherfucking days så åker jag till Thailand. Helt galet.

Idag på jobbet så informerade jag på ett nybesök att jag kommer vara på semester. Klienten hade med sig en kontaktperson. Jag sa att jag skulle vara gå på semester den 10/3 varav detta sägs:

Kontaktpersonen: Ja, okej, Thailand eller?
Jag: Eeeehhhh, ja dit ska jag.
Kontaktpersonen: Ja, en månad eller?
Jag: Eeehhh, ja (har ju aldrig träffat människa). Hur kan du veta det?
Kontaktpersonen: Ja, men du vet jag har mycket kontakt med socialtjänsten så jag ju hur det fungerar.


Där ser man, alla som jobbar inom socialtjänsten åker tydligen till Thailand i en månad, haha! Jag ska iofs dit tre veckor men han hade ju ganska rätt =)

Nu ska jag testa lite epilering här hemma. Jag har hört att det är djävulens påfund och att man dör av smärta. Jag som har en smärttröskel lika låg som en snigel på marken tror jag kommer epilera för glatta livet =)

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahahaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback