Tid för avslut

En del uppbrott är plötsliga medan andra mer rinner ut i sanden. Jag känner mig ledsen men förstår att detta avsked skulle komma förr eller senare.

Jag och bloggen håller på att lämna varandra. Jag vill inte riktigt släppa taget, men tror nog att det är för det bästa. Vi har haft en härlig tid ihop och så mycket jag har fått dela med er. Jag har känt mig mer och mer begränsad i det jag skriver. Kanske är det för att jag inte vill vara allt för självutlämnande samt att det är så mycket annat som tar upp min tid.

Så, tack för den här tiden bloggen och ni tappra som har läst. Antalet som läst är ju kanske inte som Kenzas blogg men det är ivf en tapper skara.

Kärlek till er alla och nu finns det ingen återvändo....

(eller jo, bloggen kommer inte stängas ner, jag måste ju ha en lite dörr öppen om jag saknar er och bloggen)!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

nu rasade min värld.

fan ta dig Karin att bara dra såhär.

kram

Postat av: Karin

Haha, nu skojar du my friend. Den här bloggen blev ute 2008 =) Kram

2010-08-08 @ 00:27:49
Postat av: Odinagnes

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-05-18 @ 10:51:45
URL: http://odinagnes.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback