Välkommen sköna maj!

Idag är det sista dagen på vintern, så antar att det officiell vår imöra. Det firas i true valborg style!?! Dvs molnig himmel och regntunga moln, fuck yeah! Vad hände med 20 grader och gassande sol?

Idag jobbar jag halvdag vilket är lyxigt värre. Sedan tuffar jag iväg tilll Strömstad till min polis. Jag ska även passa på och mysa med min bästa Konstapel plus en hel drös andra blåhattar =) Ikväll grillar vi och tittar på majbrasa, om det inte regnar...

Imorgon åker vi till laxbutiken i Ljungskile och käkar gudomlig mat samt till Resteröd och spanar in deras balla kläder. På kvällen skall vi grilla med massa barn, bebisar, karlar och kvinns. Det kommer bli niiiiice!

Söndag då? Hmmm, inget planerat än, kanske bra då det kommer vara en del hattande fram och tillbaka!

Fatta vilken helg jag har framför mig!!! Så glad så glad så! Pirr i magen och jag vill bara att klockan skall bli ett så jag kan lämna jobbet!

Trevlig Valborg, 1e maj och helg till er alla!!!

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback