She is back!

Hej och hå!
Då var man åter i bloggvärlden, jag tog mig ett uppehåll som hette duga! Så kanske man inte kan göra om man heter Blondin Bella, men Karin Rosa kan! Jag tror ni få men tappra läsare jag har, har stått ut!

Jag kom hem imorse efter en sömnlös natt i luften, fy vad jag hatar att flyga! Och vad ska jag säga om min resa? Den har varit fantastiskt bra, fantastiskt jobbig och allt däremellan! Jag är ivf sjukt nöjd med mitt ressällskap för det har funkat bra! Klart det har varit slitigt ibland men vad kan man vänta sig? Resan var med sina tre veckor lagom lång och idag när vi kom fram känns det skönt att vara hemma, att leva i rygga är inget som jag klarar allt för länge!

Vad har vi gjort där här tre veckorna? Inte mycket skulle jag vilja säga, fast ändå massor! Vi har verkligen tagit det piano med allt vad det innebär!Vi startade resan i Ao Nang, fortsatte till Koh Phi Phi, sedan hamnade vi i Koh Samui, sedan Koh tao för att avsluta det hela i Bangkok! Vi har solat, badat, shoppat en del, ätit sjukt mycket mat (jag är överäten på Thai, tyvärr), snorklat, sett massa fina öar, festat, sovit, varit magsjuka, spytt som små rävar (jag blev sjösjuk en gång samt åksjuk och spydde på en buss, high five!), gråtit, skrattat och för det mesta haft det himla gott!

Vad ska man säga om Thailand? Jo, en billigt land med mycket att se MEN Shit Pommes vad det är mycket turister och framförallt svenskar! Jag förstod nog inte vidden av detta, haha! Jag är inte störtförälskad i landet men det finns en massa mer att se och jag har ju mest varit på turistställena, så kanske blir det en tur dit någon mer gång, det vet man aldrig!

Så vad kommer man hem till då? Jo, träden utanför mitt fönster är borta vilket stör mig sjukt mycket, min deklaration har kommit med goda besked och våren verkar finnas i faggorna. Sen finns det även någon annan i faggorna, som jag ser framemot att träffa sjukt mycket!

Förresten, vårat bagage kom aldrig fram, så sitter och väntar på att taxin skall komma med min väska, får komma nu!Jag vill ju packa upp allt som inhandlats och allt som behöver tvättas!

Så, då var Rosa tillbaka!Så, nu blir det åka av!

X

Kommentarer
Postat av: Sar

Jag tycker det är grymt att du är tillbaka i landet igen! Semester för all del...det är ju i göteborg som allt händer!:)

2010-04-01 @ 18:08:06
Postat av: eremo

skönt att ha dig hemma. hoppas vi hinner ses i pårre. jag tror att den som finns i faggorna längtat efter dig oxå...enligt säkra källor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback